Zadaniem studenta jest wpisanie synonimów wyróżnionych w zdaniach słów.
Zadaniem studenta jest połączenie synonimów - zapożyczeń i i słów rdzennie polskich.
Animacja pozwala na powtórzenie słów i kolokacji pozwalających
na opis faz procesu poznania naukowego.
Zadaniem studenta jest ułożenie na podstawie wskazówek z podanych liter słów opisujących różne aspekty poznania naukowego.
Zadaniem studenta jest połączenie kolokacji wyrażających różne części poznania naukowego.
Animacja prezentuje struktury językowe pozwalające używać strony biernej w przedstawianiu laureatów Nagrody Nobla.
Zadaniem studenta jest wypełnienie luk w e-mailu do wykładowcy.
Zadaniem studenta jest uporządkowanie części e-maila do prowadzącego zajęcia.
Zadaniem studenta jest określenie, jak się nazywa opisana w przykładzie faza poznania naukowego.
Zadaniem studenta jest wybranie odpowiedzi na pytania związane z rozwojem ludzkiej cywilizacji.
Zadaniem studenta jest połączenie synonimów - zapożyczeń i i słów rdzennie polskich.
Celem animacji jest powtórzenie słów i kolokacji opisujących proces.
Zadaniem studenta jest uporządkowanie 6 faz poznania naukowego.
Zadaniem studenta jest dopasowanie słów do opisu procesu produkcji whisky.
Zadaniem studenta jest przyporządkowanie kolejnych faz tsunami do obrazka.
Zadaniem studenta jest uporządkowanie oraz opisanie kolejnych faz procesu rekrutacji oraz cyklu rozwojowego żaby.
Strona internetowa podręczników jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe, pewne prawa zastrzeżone na rzecz autora. Zezwala się na wykorzystanie materiałów zgodnie z licencją pod warunkiem zachowania niniejszej informacji licencyjnej oraz wskazania autora jako właściciela praw do tekstu.
Treść licencji jest dostępna na stronie
Studiologia & Łowcy słów