Szanowni Państwo,
ta strona internetowa powstała głównie po to, by wzbogacić wydanie papierowe Studiologii o dodatkowe materiały (edukacyjny software) do wykorzystania przez Państwa w czasie zajęć lub przez studentów w pracy domowej.
Zaletą strony jest także bezcenna dla mnie jako autorki podręcznika i strony możliwość nawiązania kontaktu z Państwem. Szczerze zachęcam do dzielenia się ze mną uwagami, komentarzami, przemyśleniami, sugestiami, opiniami. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć platformę wymiany myśli i doświadczeń. Czekam na Państwa maile, mój adres to: kontakt@studiologia.edu.pl.
III. Animacja przedstawia kilka inspirujących cytatów z literatury fachowej na temat języka naukowego, czytania tekstu naukowego oraz nauczania.
Powtórka z materiału prezentowanego w Studiologii ma formę gry. Biorą w niej udział dwie lub więcej osób. Rzucają one 2 razy kostką i odpowiadają na pytania znajdujące się na skrzyżowaniu cyfr. Kto odpowie na największą liczbę pytań, zdobywa tytuł NAJLEPSZY Z NAJLEPSZYCH.
Zadaniem studenta jest dopasowanie fragmentów zdań.
Zadaniem studenta jest porównanie przedstawionych na planszy obiektów i zjawisk.
Zadaniem studenta jest połączenie zależących od siebie elementów, a następnie zbudowanie zdań.
Zadaniem studenta jest posegregowanie fraz, a następnie użycie jak największej ich liczby w czasie debaty. Do zdobycia jest tytuł NAJLEPSZY Z NAJLEPSZYCH.
Gra zespołowa. Studenci dzielą się na kilkuosobowe drużyny. Ich zadaniem jest podzielenie według określonego kryterium
15 przedstawionych obiektów na grypy trzy- do pięcioelementowe tak, by każda rzecz została przyporządkowana.
Zwycięża drużyna, która w ciągu 10 minut zaproponuje największą liczbę kryteriów podziału.
Zadaniem studenta jest nazwanie nauk przedstawionych na planszy oraz zbudowanie nazw naukowców oraz przymiotników.
Praca w parach. Zadaniem studenta jest odgadnięcie zdefiniowanego przez kolegę lub koleżankę słowa.
Zadaniem studenta jest posegregowanie czasowników potrzebnych do zdefiniowania procesu, zjawiska, nauki, urządzenia lub narzędzia.
Zadaniem studenta jest posegregowanie karteczek na 3 grupy: celów, strategii i technik czytania.
II. Gry językowe (układanki, zgadywanki, plansze) przeznaczone są do wydrukowania i zastosowania
w czasie zajęć. Pełnią one funkcję ćwiczeń utrwalających wprowadzone struktury językowe.
Strona internetowa podręczników jest dostępna na licencji Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe, pewne prawa zastrzeżone na rzecz autora. Zezwala się na wykorzystanie materiałów zgodnie z licencją pod warunkiem zachowania niniejszej informacji licencyjnej oraz wskazania autora jako właściciela praw do tekstu.
Treść licencji jest dostępna na stronie
Studiologia & Łowcy słów